Garantie regelement

1 Help mijn product is kapot!

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens de verzending, maar geen zorgen:

* Bij schade aan maximaal 5 items wordt de bestelling 100% gratis vervangen.

* Zijn er bij een grotere bestelling meerdere items beschadigd, dan vraag ik enkel de verzendkosten van €4,25 als vergoeding.

Zo weet je zeker dat je altijd onbezorgd kunt genieten van jouw bestelling.

2 Hoelang heb ik garantie?

Je ontvangt altijd garantie op uw bestelling:

* Bij bestellingen tot €15,00 heb je 7 dagen garantie.
* Bij bestellingen boven €15,00 heb je 14 dagen garantie.

Zo kan je met een gerust hart bestellen en genieten van de aankoop.

3 Kan ik gewoon bellen?

Ja je kan te allen tijde even bellen om een melding te doen.
Daarnaast verzoek ik je altijd een e-mail te sturen met duidelijke foto’s van de schade, zodat ik jouw garantieclaim snel en correct kan afhandelen.

4 Waarom moet ik foto's zenden?

Soms kan een product kapot lijken, daarom vraag ik om altijd duidelijke foto’s te sturen.

Het kan namelijk zijn dat het probleem eenvoudig zelf op te lossen is, bijvoorbeeld door iets weer vast te zetten.

Is er bijvoorbeeld een draad van een armband of ketting gebroken en zitten de kraaltjes los in het zakje?
Dan begrijp ik dat dit niet zomaar door jou zelf te repareren is. In dat geval herstel ik het kosteloos voor je!

Twijfel je of je iets zelf kunt herstellen? Neem gerust contact op, dan kijken we samen naar de beste oplossing.

5 Hoelang moet ik nu wachten?

Je hoeft natuurlijk niet achteraan in de rij aan te sluiten.
Jouw product wordt met voorrang gemaakt en geleverd!

Kan ik mijn product wijzigen in de herstel periode?

Nee, dit is niet mogelijk.

En dat is niet zonder reden.

Voor bepaalde bestellingen moet ik vooraf materialen inkopen. Wanneer je na het bestellen iets wilt aanpassen, kan het gebeuren dat ik daarna niet genoeg materialen overhoud voor andere bestellingen.

 Let op: In sommige gevallen is aanpassing tegen betaling van de extra materiaalkosten wél mogelijk, maar alleen wanneer de onderdelen ruim op voorraad zijn.

 

 

Heb je nog vragen over de garantie? Neem gerust contact op!